امروز: چهارشنبه ۱-آذر-۱۳۹۶ / الأربعاء 04-ربيع أول-1439 / Wednesday 2017-November-22

مناسبت روز
پیام روز :

اردوی مشهد – مهر ۱۳۹۳

[metaslider id=93]

نا امید از تمام داروها ، نا امید از دعاهای هر ساعت …

چشمم اما خلاف پاهایم…

رو به دروازه ی خراسان است …

السَّلامُ عَلَیک یا غَریبَ الغُرَبا…

بازم طبق روال هر سال قرار شد یه اردوی زیارتی با بچه های هیات و ورودی های ۹۳ داشته باشیم…این اردو با اردوهای قبلی هیات متفاوت بود.فقط ده روز مونده بود به شروع محرم … حال و هوای بچه ها غیرقابل توصیف بود.بالاخره روز موعود رسید وبچه ها ۲۲ مهرماه تو میدان مرکزی دانشگاه جمع شدن که با اتوبوس و سپس با قطار رفتیم به سمت مشهد الرضا…با قطار ساعت ۱۸:۲۰ تهران-مشهد عازم شدیم …فضای کوپه ها جزو صمیمی ترین فضاهای دانشجویی دانشگاه بود.ساعت ۵:۴۰ به مشهد مقدس رسیدیم.بچه ها خسته بودن ولی شوق حرم خستگیو از تن بچه ها رفع می کرد.بعد استراحت اندکی در حسنیه سویزیها به حرم مطهر رفتیم و شب شام را در پارک کوهسنگی در کنار مزار شهدای گمنام صرف کردیم.دعای توسل قبل شام،نه تنها برای بچه ها بلکه برای کسایی که اونجا بودن جزو بهترین خاطره های اون شب و سفر بود.روز دوم برنامه زیارت حرم و خرید و رفتن به سرزمین های موج های آبی(اختیاری) شرکت سخنرانی در دارالهدایه بود.جایزه هایی که چندنفر از بچه ها تو همین سخنرانی از خود جامع رضوی گرفتنو میشه جزو عنایتای امام رضا(ع) به این کاروان دونست.و روز سوم نیز برنامه ها بازدید از موزه آستان قدس بود و برنامه زیارت آخر و خداحافظی با آقا علی ابن موسی الرضا بود.اینجای اردو خیلی واسه بچه ها سخت بود…در آخر با قطار ۲۰:۵۵ مشهد تهران حرکت و ساعت ۹:۳۰ روز شنبه به تهران رسیدیم و به دانشگاه برگشتیم.

عکس و افکت کاری از میثم دل آگاه

1. afshin

slm
    merc vaghean khosh gozasht vali khub bud ke az axaye yadegari bache ham ke gereftim mizashtin merc

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و فایل های چند رسانه ای متعلق به سایت هیات فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی می باشد